21-27 januari 2014

online marketing nieuws en tips, onze top 5 van de week

Google breidt informatie bij zoekopdracht uit

Wie binnenkort een zoekopdracht invoert in Google krijgt meer informatie te zien over de websites in de zoekresultaten. Google voegt namelijk een linkje toe naast de gevonden webadressen waarmee meer informatie kan worden opgevraagd.

Bron: Computeridee

Twitter komt met Nederlandse kijkcijferdienst

Twitter en onderzoeksbureau GfK introduceren in Nederland een dienst waarmee mediabedrijven de ‘kijkcijfers’ op het sociale netwerk kunnen bijhouden.

Bron: Nutech.nl

Facebook toont minder tekstupdates van pagina’s

Eind vorig jaar gaf Facebook al aan dat het meer de nadruk wilde leggen op nieuwsberichten. Deze week werd aangekondigd dat er een nieuw algoritme is ingevoerd, dat ervoor zorgt dat tekstupdates van speciale pagina’s minder frequent getoond worden ten faveure van tekstupdates van vrienden.

Bron: Techzine

Google wil data niet lokaal op gaan slaan

Google zou niet van plan zijn om data lokaal op te gaan slaan, zodat het uit handen blijft van de VS.

Bron: Nutech.nl

Instagram snelstgroeiende sociale netwerk

Instagram zag zijn gebruikersaantal in het afgelopen halfjaar met nagenoeg een kwart toenemen. Ook Reddit en Linkedin zijn populair.

Bron: Nutech.nl

 Terug

 Naar boven