30 november-6 december 2015

online marketing nieuws en tips, onze top 5 van de week

  1. Facebook wil gebruikers meer controle geven over viral content in tijdlijn

    Facebook wil gebruikers meer controle geven over hoe ze viral content in hun tijdlijn te zien krijgen. Dat maakte het grootste sociale netwerk van de wereld bekend middels een persbericht.

  2. Infographic: Hoe de online videomarkt verandert

    Online video is niet meer weg te denken. Vijf jaar geleden genereerde YouTube al 3 miljard impressies per dag. 75 procent van de jong volwassenen kijken video op hun smartphones. Met programma’s als Meerkat en Periscope wordt het bovendien makkelijk om zelf video te maken en te delen. Switcher Studio brengt met deze infographic de markt in kaart.

  3. Online Sinterklaasomzet stijgt 24 procent naar bijna 1 miljard euro

    Online retailers hebben hun weekomzet in de vijf weken voor Sinterklaas met 24 procent zien toenemen ten opzichte van de rest van het jaar. Het totaal aan online bestedingen in de periode van 1 november tot 5 december komt hiermee uit op 933 miljoen euro. Dit blijkt uit onderzoek van Thuiswinkel.org.

  4. Het einde van Yahoo nadert nu snel

    Yahoo gaat zijn internetactiviteiten verkopen en wordt alleen maar een houdstermaatschappij voor zijn aandelen in het Chinese Alibaba en Yahoo Japan. Het einde van de iconische internetpionier is in zicht.

  5. 'Apple, Google en Tesla meest innovatieve bedrijven'

    Apple, Google en Tesla staan op respectievelijk de eerste, tweede en derde plaats op de jaarlijkse ranglijst van meest innovatieve bedrijven.

 Terug

 Naar boven